CRM
Moduły systemu ERP
CRM jest skrótem od angielskiej nazwy Customer Relationship Management, co tłumaczy się jako Zarządzanie Relacjami z Klientem. Nazwa ta najczęściej używana jest na określenie zintegrowanych ze sobą aplikacji, których zadaniem jest optymalizacja wymiany informacji z klientami. Tak rozumiany system klasy CRM jest częścią systemu Graffiti.
Centralnym punktem Graffiti CRM jest baza informacji o kontrahentach, która zapewnia prowadzenie efektywnej konwersacji marketingowej z pozyskanymi już klientami, jednocześnie wspomagając zdobywanie nowych. Zawiera ona bogate dane na temat samych firm, obszaru i specyfiki ich działalności, kanałach wymiany informacji, wreszcie osobach odpowiedzialnych oraz bezpośrednio korzystających z określonych usług czy produktów. Jednocześnie materiały te są uzupełniane przez skojarzenie z informacjami o działaniach przeprowadzanych przez handlowca – celami kontaktów i sposobami ich pozyskania, stopniem realizacji, ogólną oceną kontaktu itp. Już teraz przedsiębiorstwa, które rozpoczęły korzystanie z CRM-ów, obserwują istotne korzyści we wszystkich sferach aktywności.
Wyróżniki stosowania Graffiti CRM:
- Usprawnienie planowania, prowadzenia i następnie badania skuteczności działań marketingowych i związanych z nimi procesów handlowych – telemarketingu, wysyłki materiałów reklamowych, organizacji seminariów itp.
- Ocena aktualnego stanu i intensywności ruchów prowadzących do pozyskania i utrzymania wartościowych klientów.
- Wspomaganie procesów handlowych dzięki trafniejszemu rozeznaniu potrzeb sieci kontaktów.
- Integracja wszystkich dotyczących kontaktu informacji i udostępnienie ich ściśle określonym użytkownikom.
- Szybki i łatwy dostęp do kompletu informacji dotyczących klientów.
- Skuteczne opracowywanie kanałów komunikacyjnych, informacja o stopniu zaawansowania współpracy i pozostałych do przeprowadzenia krokach.
- Powiązane z informacjami o poszczególnych kontaktach, definiowalne rodzaje informacji dodatkowych oraz obliczenia uzyskiwane na podstawie parametryzowanych funkcji.
- Ewidencja plików skojarzonych z wybranym klientem.
- Możliwość wielowątkowego prowadzenia kontaktów.
- Rejestracja informacji o konkurencji i jej produktach wraz z cennikami.
- Analiza konkurencji dla potencjalnych klientów.
- Wzrost wydajności pracy i znaczne ułatwienie kontroli jej wyników.
Mamy wieloletnie doświadczenie i kompetencje w analizie rzeczywistych potrzeb przedsiębiorstw. Co system ERP może zrobić dla Twojej firmy? Skontaktuj się z nami i sprawdź.